08 December 2021 04:17        
Home pageDownloadForumCossacksCompetiti FIFAAvatareCoduri JocuriCautare
Navigare
  · Home page
· Temeni si Conditi
· Download
· Forum
· Cossacks
· Competiti FIFA
· Link-uri Web
· Parteneri
· Cerinte Sistem Jocuri
· Felicitari jocuri
· Avatare
Informati
· Topuri jocuri
· Coduri Jocuri
· Intrebari frecvente
· News Games
· Contactati-ne
· Adrese de huburi
Trucuri Jocuri
· Cautare
· Action & Shooters
· Racing & Sports
· Adventure & RPG
· Strategii
· Salvari Jocuri
· Trailers jocuri
· Site Map
· Photogallery

Conectare
 
Utilizator

Parolă



Încă nu eşti membru?
Înregistrează-te

Ţi-ai uitat parola?
Solicită una nouă

 

 

 
 
Interviu cu Gary Paterson despre imbunatatirile Fifa 09

Grafica










Pe forumul oficial EA Sports a apărut un interviu cu un alt producător al jocului, Gary Paterson, care vorbește despre schimbările și îmbunătățirile aduse variantei next-gen a Fifa 09.


-Ce este nou în gameplayul Fifa 09?
E greu chiar și să încep de undeva a spune, fiindcă sunt foarte multe lucruri noi în Fifa 09. S-ar putea să fi citit deja despre cele 250 de îmbunătățiri pe care le-am făcut jocului, unele mici, altele mult mai mari, însă una peste alta fiecare caracteristica a gameplayului a fost schimbată într-o anume măsură. Cele mai mari modificări pot fi astfel grupate în trei categorii: Timp de răspuns, Fizica Jocului și Inteligență artificială.

- Timp de răspuns
Un concept foarte important pentru seria Fifa, timpii de răspuns erau una din zonele pe care noi și comunitatea am identificat-o ca având nevoie de o îmbunătățire dupa Fifa 08, așa că am alocat o bună parte din timp dezvoltării acestea. Am petrecut timp îmbunătățind timpii de răspunsi ai driblingurilor pentru a ne asigura că timpul dintre o schimbare de direcție efectuată pe controller și imitarea acțiunii de jucătorul virtual este cât mai scurt. Am lucrat și la sincronizarea buton-acțiune la pase și șuturi și am adăugat pase/șuturi prin alunecare, pentru ca atunci când este apăsat butonul jucătorul să facă orice efort necesar pentru a ajunge la minge. Sistemul de stop al balonului a fost de asemenea rescris pentru a da jucătorului mai multă libertate și control, asigurând o tranziție mai rapidă între stop și următoarea acțiune (pasă, șut, schimbare de direcție).

- Fizica jocului
Am petrecut mult timp lucrând la coliziuni, dueluri fizice și protejarea mingei anul acesta și eu sunt foarte fericit de ce a ieșit. Am vrut să ne asigurăm că cei care joacă Fifa 09 simt puterea și greutatea jucătorilor virtuali și cred că am reușit aceasta. Duelurile fizice mai ales sunt foarte bine realizate, animațiile vizuale, senzația și rezultatele fiind net superioare variantelor precedente. Același lucru este valabil și pentru coliziuni, am adăugat multe noi animații pentru ca să se simtă forța și direcția impactului, iar rezultatul să fie de multe ori dramatic și foarte realist. Adăugați la acestea un sistem de protejare a mingei refăcut și un sistem nou de dueluri aeriene care permite jucătorului să se lupte în aer pentru balon, victoria urmând să fie decisă de cel care are atribute și precizie mai mare. Eu cred că avem un pachet de fizică a jocului excelent anul acesta.

- Inteligență artificială
În Fifa este controlat un singur jucător așa că este foarte important ca inteligența celorlalți 20 de jucători controlați de calculator să fie puternică. Cu acest gând în minte, am lucrat foarte mult la poziționarea jucătorilor și de asemenea și la portari. În privința poziționării am adăugat multe noi comportamente AI-ului pentru a ne asigura că jucătorii vor face demarcări corecte pentru a susține pe cel care se află în posesia balonului, prin învăluiri, alergări pe benzi sau de-a latul terenului. Pentru a le contracara am am adăugat și noi comportamente fundașilor precum acoperirea zonei, marcaj om la om, marcaj dublu, schimbarea de poziții etc. Legat de portar, scopul nostru a fost să-l facem mai uman, eliminând momentele când era supra-om sau, dimpotrivă, un pic cam stupid. Așa că am adăugat mai multă capacitate pt acesta de a analiza o situație și să ia decizia corecta, dacă să facă o ieșire înainte, o salvare din reflex, să prindă mingea, să boxeze sau pur și simplu să privească în timp ce mingea merge departe de poartă. În fine, am lucrat și la comportamentul arbitrului, deciziile sale fiind acum mai realiste și mai consistente.

- Și multe altele
Aproape fiecare aspect al gameplay-ului Fifa a fost modificat sau schimbat într-o anumită măsură, și alte lucruri pe care mi le mai amintesc acum sunt:

1. Pase cu efect – jucătorii buni vor da pase cu efect precise pentru a evita apărarea adversă

2. Fizica plasei porții – a fost refăcută pentru a se comporta mult mai realist

3. Fizica mingei – A fost refăcută pentru a se comporta mai realist în aer, plus adăugarea efectelor de ploaie și zăpadă.

4. Pase printre – Au fost îmbunătățite pentru a ajuta jucătorul să creeze faze spectaculoase

5. Serii de driblinguri – Jucătorii cu atribute mari pot face o serie de driblinguri rapidă și corectă

6. Scheme și driblinguri – s-au imbunătățit timpii de răspuns și s-au adăugat noi mișcări

7. Șuturi cu exteriorul

8. 100 de noi animații

9. Lovituri libere executate în doi timpi

10. Tactici de joc personalizabile

11. Deposedări prin alunecare – au fost îmbunătățite pentru a li se crește eficiența

12. Pressing individual – o nouă acțiune care permite jucătorului să evite a-l ataca pe cel care posedă mingea, însă îl presează închizându-i spațiile de pătrundere și culoarele de șut/pasă

13. Reacțiile jucătorilor – ei vor reacționa în funcție de cursul jocului, aplaudând, protestând sau indicând direcția pasei pe care o solicită

14. Arbitrii – aceștia împreună cu tușierii sunt o parte activă în joc

15. Multe altele

Una peste alta, ne-am concentrat asupra fundamentelor jocului și creșterea calității acestora, nu am vrut să adăugăm lucruri noi până nu am fost mulțumiți de bază. Cred că veți fi de acord că aceasta a fost decizia cea mai bună pe care o puteam lua.

- Care a fost rolul comunității în toate aceste schimbări?
Comunitatea de jucători este foarte importantă pentru Fifa și atunci când anul trecut am început lucrul pentru varianta 09 am strâns cât mai multe păreri și sugestii din partea acesteia. Desigur, nu avem încă resursele să putem acoperi absolut toate sugestiile comunității, dar este treaba noastră ca producători și designeri să stabilim o listă de priorități care să aibă un impact masiv asupra unui număr cât mai mare de jucători, precum și să ne asigurăm că jocul este bine închegat. Însă fiți siguri că ideile pe care nu le-am folosit nu vor fi uitate ci puse la păstrare pentru viitoare versiuni ale jocului. Noi, ca și echipă de creare a jocului, suntem toti mai implicați în comunicarea cu comunitatea de jucători și cred că în scurt timp o să vedeți o schimbare în modul și frecvența cu care vom avea aceste dialoguri.

- Asătzi, realismul gameplayului Fifa 09 a ajuns să fie recunoscut de toată lumea, așa ca îmi imaginez că sunteți foarte mândri...
Din postura de fan al fotbalului (Aberdeen și Scotland) și jucător și în realitate și virtual, pentru mine întotdeauna va fi un obiectiv să imbunătățesc calitatea din Fifa și este un mare privilegiu să pot face asta.  Este de asemenea și o responsabilitate foarte mare și sunt conștient de faptul că există milioane de fani în lume care cumpără jocul și au așteptări diferite de la el. Lucrăm din greu să ne menținem fanii fericiți și să construim un joc atractiv pentru ei, așa că sunt fericit că ei apreciază ceea ce am făcut până acum. Știm însă că mai sunt foarte multe de făcut așa că nu ne vom opri din construcția a ceea ce am început.

- Cât despre 10 vs 10 cum se simte atunci când ai gamepadul în mână?
10v10 este foarte distractiv, deși trebuie o anumită disciplină pentru a fi jucat bine. Primele jocuri de aici din birou au fost un pic cam haotice și poate nu atât de interesante pentru un puritan al fotbalului, însă după ce fiecare s-a obișnuit să joace într-o anumită poziție și să păstreze posesia jocurile au început să fie tot mai frumoase. Chiar am avut câteva probleme fiindcă ne bucuram prea tare la goluri și cei din celelalte echipe erau deranjați de zgomot.

- În ce poziție te vom vedea acolo?
Nu știu sigur, vom face o echipă cu alții din echipa care au lucrat la Fifa însă nu am stabilit cine va juca unde. În viața reală joc la centru sau pe dreapta, iar în ultima vreme am fost mai mult fundaș deaorece echipa la care joc nu prea are oameni în defensivă. Mi-ar place mijlocaș central sau de dreapta însă am un sentiment că o să ajung tot în defensivă.

- Să vorbim despre adidas Live Season, cum va funcționa?
adidas Live Season este o nouă adiție la joc care va adauga varietate și profunzime tactică jocului nostru ajustând forma/atributele jucătorilor săptămânal. Serivicul este disponibil pentru șase campionate de top (Mexic, Anglia, Franța, Italia, Germania, Spania) și va putea fi folosit prin XboxLive sau PSN. Cumpărătorii jocului vor primi actualizări pentru un campionat în mod gratuit, dar dacă vor să crească numărul acestora vor trebui să plătească. O echipa a EA va analiza forma jucătorilor din realitate în fiecare săptămână și va aduce modificările de rigoare bazei de date, iar noile date vor putea fi descărcate de clienți în fiecare săptămână. Desigur că va exista și opțiunea ca aceste modificări să nu fie efectuate. Una peste alta, această nouă caracteristică este foarte eficientă fiindcă adaugă o nouă dimensiune jocului și chiar și un meci obișnuit va avea o varietate tactică mult mai mare

sursa 
 forumul oficial  ea .com

· cavman_dogred la 10 September 2008 16:02:08 · Imprimă
 
 

 

 

Ceas
 

cossacks
  art of war

 

Parteneri Media
 


felicitari deosebite

Bun venit pe www.grozavu.ro ! Mereu Alaturi De tine!!
Portalul tau: jocuri si distractie
Cele mai bune jocuri de lan ,Cheats, codurile, sugestii,trucuri,indicii sunt doar aici.
© 2008 & 2012



DX-WOW theme originally by DX-Portal />Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2021 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
2,397,495 vizite unice