Middle-earth: Shadow of War
Postat de Xgames la 03 October 2017 16:35:35


Middle-earth™: Shadow of War™

Dezvoltatorii au extins sistemul Nemesis într-un efort de a face jocul mai personal și interactiv. "Nici doi jucători nu vor avea aceeași experiență cu milioane de oportunități diferite", potrivit dezvoltatorilor. Continuarea are numeroase caracteristici noi în comparație cu Pământul de Mijloc: Umbra lui Mordor, care include: dragoni de călărie (dragoni), Olog-Hai , care sunt mult mai mari decât Uruks , și Overlords care dețin stăpânire peste fortărețe. În fiecare cetate există vrăjitori, adepți, căpitani și misiuni. Fiecare Overlord este unic și are propria lor arena de luptă personalizată pentru a le potrivi.

Jocul va fi disponibil pentru Xbox One, PS4 și PC. Sunt disponibile patru versiuni diferite: Standard, Silver, Gold și Mithril.
Modul de joc Editați | ×

Gameplay-ul principal rămâne similar cu cel al Shadow of Mordor. Cu toate acestea, jocul necesită mai mult o poziție RPG în arme și echipamente; în loc de rune, nemeses renunță la echipament nou, care poate fi îmbunătățit în continuare prin completarea unei challege asociate cu arma. Câștigul echipamentului se va ridica de-a lungul nivelului de protagonist.

În plus față de mecanica noilor echipamente, urucii și alți dușmani se pot imprieteni, în loc de simpla spălare a creierului. Marii aliați pot deveni ostili de Sauron, astfel că se recomandă formarea de prietenii. Urucii ucigași pot lucra ca spioni pentru Talion și pot chiar să întrerupă introducerile nemesisului și să ajungă să-l ajute pe Talion dacă se luptă împotriva dușmanilor săi.

Numarul lumilor hub-urilor este de asemenea crescut de la Shadow of Mordor's two. Cele mai actuale informații listează totalul la 5, spre deosebire de Mordor , fiecare dintre ele fiind semnificativ mai mare decât Udun sau Marea Nurnen.

Ştirea extinsă


Middle-earth™: Shadow of War™


Dezvoltatorii au extins sistemul Nemesis într-un efort de a face jocul mai personal și interactiv. "Nici doi jucători nu vor avea aceeași experiență cu milioane de oportunități diferite", potrivit dezvoltatorilor. Continuarea are numeroase caracteristici noi în comparație cu Pământul de Mijloc: Umbra lui Mordor, care include: dragoni de călărie (dragoni), Olog-Hai , care sunt mult mai mari decât Uruks , și Overlords care dețin stăpânire peste fortărețe. În fiecare cetate există vrăjitori, adepți, căpitani și misiuni. Fiecare Overlord este unic și are propria lor arena de luptă personalizată pentru a le potrivi.

Jocul va fi disponibil pentru Xbox One, PS4 și PC. Sunt disponibile patru versiuni diferite: Standard, Silver, Gold și Mithril.
Modul de joc Editați | ×

Gameplay-ul principal rămâne similar cu cel al Shadow of Mordor. Cu toate acestea, jocul necesită mai mult o poziție RPG în arme și echipamente; în loc de rune, nemeses renunță la echipament nou, care poate fi îmbunătățit în continuare prin completarea unei challege asociate cu arma. Câștigul echipamentului se va ridica de-a lungul nivelului de protagonist.

În plus față de mecanica noilor echipamente, urucii și alți dușmani se pot imprieteni, în loc de simpla spălare a creierului. Marii aliați pot deveni ostili de Sauron, astfel că se recomandă formarea de prietenii. Urucii ucigași pot lucra ca spioni pentru Talion și pot chiar să întrerupă introducerile nemesisului și să ajungă să-l ajute pe Talion dacă se luptă împotriva dușmanilor săi.

Numarul lumilor hub-urilor este de asemenea crescut de la Shadow of Mordor's two. Cele mai actuale informații listează totalul la 5, spre deosebire de Mordor , fiecare dintre ele fiind semnificativ mai mare decât Udun sau Marea Nurnen.